آشپزیمرغ و پرندگان

رولت مرغ فلورنتینا

مواد لازم

سینه مرغ – یک عدد

فلفل دلمه‌ای – یک عدد

اسفناج – نیم کیلوگرم

قارچ – ۶۰ گرم

پیاز – ۶۰ گرم

ژامبون مرغ – یک ورق

تخم‌مرغ – یک عدد

شیر – یک لیوان

روغن – سه قاشق غذاخوری

آرد سوخاری – به مقدار لازم

پنیر پیتزا – ۵۰ گرم

 

طرز تهیه

سینه‌مرغ را با یک چاقوی تیز از وسط باز می‌کنیم و آن را توسط استیک‌کوب یا گوشت‌کوب کوبیده و کنار می‌گذاریم. در ماهی‌تابه مقداری روغن ریخته، پیاز و فلفل‌دلمه خرد شده را به آن افزوده و سپس قارچ را به آن اضافه می‌کنیم تا خوب پخته شوند. این مخلوط را هم کنار می‌گذاریم .

در قابلمه کوچکی مقدار کمی آب‌ ریخته و اسفناج را به آن اضافه کرده و به مدت دو دقیقه آن را بخارپز و آبکش می‌کنیم و بعد آب اضافه آن را با فشردن می‌گیریم. سپس در روی سینه‌مرغ یک پر ژامبون مرغ را قرارمی‌دهیم و بعد اسفناج پخته شده را روی آن گذاشته، قارچ، فلفل‌دلمه و پیاز پخته شده را اضافه می‌کنیم و مقداری جعفری ساطور شده را روی آن می‌پاشیم و در آخر، پنیر را روی مواد ذکر شده قرار داده و از یک طرف سینه‌مرغ را مانند پاکت می‌بندیم و آن را در یک عدد کیسه فریزر گذاشته، به مدت یک ساعت در یخچال قرار می‌دهیم تا خوب به هم بسته شود .

رولت مرغ را از کیسه فریزر درآورده و آن را در آرد سفید و سپس در تخم‌مرغ و شیر مخلوط می‌گذاریم و در نهایت در آرد سوخاری آغشته کرده و آن را به آرامی در روغن نه چندان داغ قرار می‌دهیم تا به آرامی طبخ شود. آن را اسلایس کرده و میل می‌کنیم .

 

.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن